Projektové vedení
A/B testování
Copywriting
Webová analytika
E-mailing
Cílem projektu získávat podpisy pod výzvu, celkem se nám podařilo získat 3000 nových kontaktů, dosáhli jsme splnit cíl na 60 %, získali jsme také 25 trvalých dárců.
Po vpádu ruských vojsk na Ukrajinu jsme se rozhodli redesignovat náš energetický web Venkov v balíku.
Nebyli jsme si jistí hlavním sdělením webu, a tak jsme šli cestou A/B testování zmíněných sdělení.
Výsledkem byl významně vyšší konverzní poměr, a to téměř v poměru 8:1, nejvíc konverzí přinášela varianta s apelem odstřihnout ruský plyn, nejméně ta o hrdinství.
Celkem jsme díky rychlé reakci a testování narativů získali za necelé tři měsíce 2750 leadů.
Vytipovali jsme si čtyři varianty, vytvořili jsme dynamické bloky s různými texty a testovali je s cílovými skupinami.
Varianty sdělení
Odstřihněte ruský plyn
Dej energii hrdinům
Staňme se svobodnou zemí
Zastavme energetickou chudobu
Testovali jsme po dobu dvou týdnů prostřednictvím social ads.
Narativy jsme testovali na dvou segmentech.
Oba segmenty performovaly velmi podobně - nejefektivnějším narativem byl "Odstřihněte ruský plyn".
S postupující válkou se narativ zaměřující se na energetickou chudobu ukázal také jako velmi efektivní.
Rozhodli jsme se pro setrvání u dvou narativů.